Malin Åkerström

Fram och tillbaka!

Publicerad 2012-08-11 22:56:16 i Allmänt,

Det känns som att jag inte gör mycket annat än att åka fram och tillbaka från landet. Imorse byggde vi bort hagen på landet och jag plockade även bort hindren från ridbanan och packade mina saker. Sen åkte jag och Oscar hem och Christian åkte även med oss vilket som vanligt är trevligt.
 
Väl hemma åkte jag till stallet och var där hela kvällen. Mockade och fixade allt och red sen Topanga, Crux och Wicky :)
 
Alla var rätt fina men guldstjärnan går till Wicky för hon är så sjukt rolig och börjar bli så fin :')
 
Nu har vi precis ätit en rätt sen middag och jag ska väl sova eller något för jag börjar jobba klockan 06.00 imorgon! :)
 
kung <3 <3 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela