Malin Åkerström

dumma blogg

Publicerad 2012-08-07 23:46:39 i Allmänt,

den dumma bloggen uppdaterar inte sig själv så jag får ta tag i det igen :)
 
I söndags hoppade jag båda mina hästar för första gången på vad som känns som en evighet. Topanga hoppade otroligt fint men det saknades lite i markarbetet som jag störde mig på och min ridning kan ju vara bättre men hon hoppade bra och jag rullade runt på lite 130 hinder och avslutade med ett par språng på 140! Känns som att hon verkligen behövde hoppa ordentligt och bäst var hon <3
 
Wicky var amazing och grym, allt stämde och sprången var fantastiska. Hoppar henne aldrig högt nästan men då avslutade jag med att rulla över två 140 hinder och hon hoppade superduper min finaste <3
 
Måndag och Tisdag har Topanga trimmats på ängen för att få henne bättre och hon har varit fin!
 
Wicky gick ut i måndags och på ängen ídag, hon var grymt fin idag!
 
Imorgon ska jag provjobba på jobbet jag var på intervju på....nervöd och rädd är bara förnamnet.
 
Annars rullar det på Bell, Skalis, Anna och Patrik kom till landet igår och åkte idag och det var mycket kult :))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela