Malin Åkerström

Dagen!

Publicerad 2012-08-17 00:10:53 i Allmänt,

Har bara hängt i mitt älskade stall och skjutsat min bror till jobbet :)
 
Jag har ridit 3 söta hästar och mamma tyvärr 1!
 
Wicky var vild och galen och jag försökte att galoppera över lite upphöjda bommar men det var lättare sagt än gjort. I vanliga fall hade jag nog gått hem men jag ville verkligen få igenom det så efter lite blod, svett, tårar och en massa tålamod gick det och det var lycka :D:D
 
Trimmade Ako/Anders och Crux också vilket är lycka! Att jag får göra det är ju otroligt och det är galet roligt :D
 
Nu pluggar jag företagsekonomi med skalis samtidigt som jag pratar med lite vänner och städar rummet :)
 
kul bild!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela