Malin Åkerström

byebye Oscar!

Publicerad 2012-08-14 00:08:14 i Allmänt,

Imorse gick jag upp tidigt för att skjutsa mamma till jobbet så att jag kunde ha en bil idag, lätt värt det!
 
Åkte sen hem och umgicks med Oscar innan jag körde honom till centralen så han kunde ta bussen till Norge... på vägen hem stannade jag och åt en god sallad vid vattnet i Vallentuna med fina Skalman <3
 
Sen bäst av allt STALLET :D Tog in alla hästar innan jag började fixa med mina älsklingar. Red ut på Topanga och körde lite intervaller. Crux och Ako som jag fick äran att rida idag gick lösgörande inne och Wicky vilade eller aa gick i skritten :)
 
Nu är jag helt död typ vet inte varför men trött är jag så det blir snart sängen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela