Malin Åkerström

Bra tisdag!

Publicerad 2012-08-22 00:16:11 i Allmänt,

okej början på dagen var kanske inte den bästa, jag vaknade av att någon kastade något på mig och det var min kanin Josefin så man blev lite rädd men vaknade gjorde jag snabbt!
 
gick upp och åkte till stallet för att fixa min prinsessa till mamma. Myste självklart med min ängel också innan mamma tyvärr red...
 
Åkte sen hem och städade bilen och åt en god sallad jag själv fixade! Sen åkte jag och hämtade Bella och åkte till skolan!?!? okej jag lämnade tillbaka lite böcker som jag fick en rätt saftig räkning på...
 
Jag och Bella fikade lite på Söderby och mockade dagens 4 boxar och fixade mat och vatten innan jag skjutsade hem henne och åkte för att hoppa Tessa. Tessa hoppade bra så det var kul. Älskar hennes språng!
 
Sen följde Skalman med mig till Söderby och jag trimmade Crux och Ako med olika galoppsprång mellan 2 bommar.
 
Det är ungefär min dag och snart ska jag krypa ner under täcket i min sköna säng. Efter att ha bott på landet i sängen där är min säng otroligt uppskattad!
 
happy moment att sitta på hästen efter ett uppehåll på 2 veckor som kändes som 2 år!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela