Malin Åkerström

Bra hästar!

Publicerad 2012-08-12 23:13:01 i Allmänt,

Idag har jag tillbringat 14 timmar i stallet :D Har dok jobbat en del men det var riktigt kul, kanske för att jag har världens bästa arbetskollegor. Mina hästar <3
 
Men jag har ridit också!
 
Wicky travade upphöjda travbommar och hoppade bom-hinder-bom på volt och hindret var en bred oxer som jag hoppade som högst på 1m. Hon var väldigt pigg kanske en vild period på g!? Men hon hade koll på benen vilket är det jag just nu strävar efter. Det har lossnat så mycket på marken nu så snart kommer hoppningen säkert bli bättre men det tar tid. Jag är nöjd med henne och älskar henne precis som hon är, hon gjorde ett bra jobb!
 
Ako red Sophie fram men jag fick äran att hoppa hoppövningarna så hon gjorde samma som Wicky och hoppade lite studs också och hon gjorde övningarna hur bra som helst och är helt fantastisk att hoppa.
 
Topanga gjorde också samma som Wicky fast jag red fram henne rätt länge utan stigbyglar och hon var galet fin idag :D Hoppövningen gjorde hon helt perfekt och hoppade verkligen genom hela kroppen och med mycket rygg, min bästa <3
 
Crux har haft vila och är under igångsättning så jag joggade honom och gjorde massa tempoväxlingar och övergångar och han kan verkligen vara finare men han var fin i alla fall :)
 
Chillkväll i mitt hem har det varit hela kvällen och ingen sovmorgon imorgon blir det för jag ska köra mamma till jobbet :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela