Malin Åkerström

Ännu en grym träning och en fantastisk häst!

Publicerad 2012-08-30 00:03:16 i Allmänt,

Red ut på Wicky en stund innan träningarna och hon var riktigt bra! Red inte så hårt men hon kändes bättre än vanligt ute :)
 
Åkte sen och hämtade upp Eddie och Topanga efter det innan vi åkte till Vällsta för att träna :) Träningen innehöll ett bra upplägg med bra övningar och inte så många språng men helt klart tillräckligt. Topanga var superfin och det kändes bra och inget kändes direkt svårt och det är den känslan jag vill känna. Hon hoppade otroligt fina språng och jag fick hoppa en kort bana lite högre och då var sprången verkligen superbra :) Lotta sa att det var det bästa hon sett från oss och det värmer verkligen i hela min själ för jag har jobbat hela sommaren för att hitta flytet och lättheten i ridningen på världens bästa prinsessa. Lotta vet också mycket om oss nu eftersom hon har följt oss i 2,5 år :)
 
Motivationen är på topp efter 2 dagar med bra träningar och jaa jag älskar detta och mina hästar mest på denna jord <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela