Malin Åkerström

365 dagar <3

Publicerad 2012-08-01 16:27:17 i Allmänt,

idag är det ett år sen min älskade Sweet As Candy lämnade jorden :( ett helt år sen den värsta dagen i mitt liv. Jag minns så väl när telefonen ringde strax efter 10 på morgonen och jag visste att jag jag skulle få ett besked om hon var vid liv eller inte. Jag tvekade länge innan jag svarade och sen blev allt svart och mitt liv förändrades och förstördes. Jag tappade meningen med livet och såg inget ljus i mörkret. Trots att solen sken såg jag bara ett mörker. Det var en tuff tid med många tårar.
 
Idag ett år senare när jag tänker tillbaka på tiden med Candy ser jag en ljus tid med mycket glädje. De nästan 5 åren vi fick ihop är de lyckligaste i mitt liv. Även om det inte går en dag utan att jag saknar henne eller en timme utan att hon finns i mina tankar så är jag så glad och tacksam över vår tid och att jag fick chansen att uppleva världens bästa ponny och vän. Hon kommer alltid vara min nummer 1 och min stora kärlek!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela