Malin Åkerström

1 augusti!

Publicerad 2012-08-01 16:51:18 i Allmänt,

Red enligt planen på förmiddagen idag.
 
Började med Wicky som var galen och spänd på samma gång... Tänkte gå hem faktiskt men det gjorde jag inte och det är jag glad över för efter en massa jobb och tålamod blev hon riktigt fin och jag hittade nya sätt att komma åt henne när hon är sådär så jag är riktigt nöjd trots allt :)
 
Idag hade Topanga insett att semestern faktiskt är över för hon var fantastisk och tog i av sig själv :D
 
Nu ska jag snart ta en tur på wakeboarden och sen rullar jag och pappa mot Lindholmen! ska träffa massa underbara vänner ikväll och sen tagga till tävling :D Nu är det tävlingar tre helger i rad också vilket är toppen :D
 
Topanga igår <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela