Malin Åkerström

Vatten

Publicerad 2012-04-26 22:10:18 i Allmänt,

Hoppade inte så mycket utan bara ett par språng och sen några på vattnet på både Topanga och Ron. Mamma red fram Topanga under tiden jag hoppade Ron så hon fick jobba ordentligt. Ingen tittade på varken det stora eller lilla vattnet vilket var skönt :)

Väl hemma på Söderby igen hoppade jag fisken som hoppade riktigt bra, jag tror att vi två kan bli vänner trots allt!

Sen red jag världens bästa Wicky som var helt fantastisk :'D Hoppade ett litet hinder på 60 cm ett par gånger i båda varven på slutet vilket var väldigt uppskattat!

Nu blir det sängen tidigt för imorgon är det ett rätt tufft schema! Ska rida på förmiddagen för sen är det mösspåtagning och massa andra roligheter. Skulle vara typiskt mig att glömma min studentmössa...

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-27 16:50:17

Vem är fisken? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela