Malin Åkerström

Träning

Publicerad 2012-04-24 23:25:55 i Allmänt,

Efter skolan red jag Wicky direkt med trav och galoppbommar. Det är något vi ska träna en hel del på den kommande tiden! Hon kunde trava rätt bra idag och galoppera bra i höger varv men i vänster var hon lite för vild :P Nöjd med henne ändå hennes vilja är helt otrolig :)

Sen klippte jag klart Topanga innan träningen som gick helt okej. Det känns som att jag har fastnat i "helt okej" träningar. Men det är bara mitt fel, prinsessan hoppar allt jag ber henne om och levererar med fina och spänstiga språng. Jag har så mycket jag vill jobba på med min ridning vilket är den största anledningen till att jag inte är supernöjd. Jag rider långt ifrån så bra som jag vill kunna rida men jag är villig att lägga ner all tid och energi jag bara kan för att komma dit!

sen red planetens ponny Fisken som inte är en så lätt match.... han var fin i vänster varv i alla fall :)

nu är det dags för OC och sängen, måste ladda inför nationella i 5 timmar imorgon!



du är en vinnare och jag hoppas på att en dag kunna rida dig så bra som du förtjänar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela