Malin Åkerström

Sorry

Publicerad 2012-04-08 10:10:08 i Allmänt,

Hann inte uppdatera igår!

Men red tre söta hästar och tillbringade kvällen hos underbara saknade Natasha!

Ron trimmades som igår men med fokus på galoppen för igår travade och skrittade vi mest. Han är ju som han är och man kan känna sig totalt värdelös som ryttare men jag tycker att jag fick till det!

Oscar jobbade med bommar och jag tycker han var mycket bättre än tidigare dagar. Idag bar han sig mer själv på bakbenen!

Topanga intervalltränade på ängen i olika typer av galopp. Hon älskar det och blir bara finare och finare desto mer man galopperar. Hon höll på att bocka av mig idag vilket hon inte gjort på ett tag för nu kan jag hennes bockar så bra men hon körde en ny variant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela