Malin Åkerström

Söndagsångest....

Publicerad 2012-04-22 23:38:24 i Allmänt,

idag har jag haft den söndagsångest man ofta har på söndagar fast som jag inte ofta har!

har spenderat de flesta timmarna i stallet!

Joggade Maggan lite lätt för Niclas red henne igår och hon hade uppfört sig mycket dåligt... idag var hon fin i alla fall, bästa Maggan <3

Sen åkte jag till Skalis och hoppad hennes fina ponny Tessa, hoppade henne en del förut men nu var det längesen. Apella som jag tävlade förut var Skalis också!

Åkte tillbaka till Söderby och red en knäpp och vild Wicky med bommar samtidigt som mamma red Topanga. Rider inte Wicky fullt ut ännu vilket hon har svårt att acceptera för om hon fick bestämma skulle hon få springa i flera timmar. Fick igenom det jag ville med lite tålamod, denna häst är ett riktigt lyckopiller <3

Joggade sen Ron aka superman på söderby och för att vara Ron var han rätt fin! Bästa superman <3

Efter gårdagens dåliga besked har jag i alla fall fått ett bra besked gällande Ron som gjorde min dag :) Jag har lagt upp en ny plan och tror att den kommer bli bra dock vet man aldrig, men jag hoppas på det!


enda bilden jag har på Tessa men hon har snygga ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela