Malin Åkerström

Måndag!

Publicerad 2012-04-16 23:22:08 i Allmänt,

Måndag efter lov är inte den bästa dagen som finns kanske! Prov hade vi idag också men jag tror att det gick helt okej :)

Red som sagt på långtur med Topanga! jobbade väldigt mycket skritt för i trav och galopp är hon redan så fin, men galopperade en hel del också :)

Red Wicky inne och hon är vild men ridpasset idag blev bra, rider henne bara lite lätt eftersom hon är under igångsättning men kul det har vi båda.

Maggan gick ett köttigt pass inne och hon var fin stundtals lite stark och springig men ingen katastrof.

Har pluggat ett tag och nu ska jag sova. Känner mig extremt deppig över en massa anledningar som nog håller för mig själv så hoppas att morgondagen blir en bättre dag!


Mina vackra änglar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela