Malin Åkerström

Lotta Schultz!

Publicerad 2012-04-19 23:27:41 i Allmänt,

Idag hann jag rida Ron innan jag åkte på träning för Lotta Schultz! Ron var riktigt fin för att vara Ron, lätt vårt bästa trimpass tillsammans :)

Träningen gick supderduper bra! Topanga hoppade riktigt bra och tyckte att det var roligt att få hoppa ute på en stor ridbana. Hoppade vatten och massa tittiga hinder och roliga linjer innan vi satte ihop allt till en bana. Topanga tittade inte på något och levererade med fina språng hela tiden. Banan låg på ca 130 och hon hoppade helt fantastiskt. Jag hade även en bra känsla och fick mycket beröm över hur fin hon hade blivit sen sist vilket var roligt :D LYCKA!!!! jag har världens bästa häst <3

Kvällsfodrade med hjälp av pappa när jag kom hem också och nu blir det säääängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela