Malin Åkerström

Lite sammanfattning!

Publicerad 2012-04-13 22:41:17 i Allmänt,

Tisdag!

Hoppträning på 3 hästar

Oscar: Johanna har varit borta därför har jag ridit honom så mycket :) Träningen gick riktigt bra han rev ett hinder på hela träningen så det kan man inte klaga på. Hoppade en bana på 110 och avslutade med en linje på 120. Jag tycker att han har blivit mycket bättre i hoppningen sen jag hoppade honom sist så där har Johanna gjort ett bra jobb!

Topanga: Hon var lite bekväm i början och jobbade inte på så bra som jag ville men efter lite travhoppning och sådant blev hon super och jag fick till många fina språng och hade en härlig känsla :D bästa <3

Maggan: har egentligen hoppförbud på henne men var tvungen att ta henne pga olika anledningar. Hon var lite bråkig i början och körde lite rodeo. Men hoppade gjorde hon fint trots att hon var på tok för laddad! fin bebis <3

Onsdag!

En kille/man red maggan som även red henne i fredags. Tanken är att han som är stor och stark ska sätta dit henne när hon är dum. han hoppade lite och hon körde en liten rodeo dock hade han fullt upp med att hålla sig kvar så han kunde inte gå på henne något...Men han sa att hon kändes bättre än på fredagen vilket var kul för mig att höra :D

Red sen bara Ron med bommar och han var dom han brukar stundtals fin och stundtals träbock, men jag gillar honom ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela