Malin Åkerström

Igår och idag

Publicerad 2012-04-24 10:27:54 i Allmänt,

Igår var ingen häst perfekt från början men alla blev fina mot slutet!

Ron var rätt fin men när han har varit det höjer jag kraven på honom men jag fick igenom en hel del av det jag ville!

Topanga galopperade en massa ute, i början var hon dryg och ville bara bocka men efter ett tags galopperande lossnade det och jag fick en otroligt fin känsla :)

Wicky red jag på utebanan och hon var vild och vägrade trava i höger varv. Det vill hon inte för att hon är stelare i den sidan. Men efter mycket galoppjobb kunde hon trava hur bra som helst :)

Oscar jobbade jag med att få honom ordentligt framme för skänkeln och att han ska bära sig själv. Han blev riktigt fin!

Swing har jag inte ridit på ett tag pga att han har varit skadad men nu är han igång igen och jag jobbade med att få honom att spåra rätt!

Idag har jag varit i stallet och klippt Oscar och halva Topanga på morgonen och nu är det skola mellan 10 och halv 4 :/ sen ska jag klippa klart prinsessan!

Topanga är lite speciell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela