Malin Åkerström

idag!

Publicerad 2012-04-04 23:35:14 i Allmänt,

dagen började i stallet, hovis fixade Toppi och Wicky skrittade 20 min. Sen aar varit hos mormor och pluggat och städat i min brors lägenhet!

Sen insläppet i stallet och mocka mina boxar. Wickan skrittade 20 min till innan jag åkte till Ron, skrittade och joggade honom för första gången sedan olyckan och han kändes bra.

red ut på en mycket vild Carlando som därför fick galoppera mycket!

Red även ut på Oscar som ska vara lite bråkig att rida ut på själv men jag såg till att han hela tiden från stallet skrittade på och var framme för skänkeln så de var inga problem. Red honom på ängen där han var riktigt fin, stundtals lite stark och hängande i handen men efter lite lösgörande riktigt trevlig!

Har varit hos Ron ett par till vändor och kvällsfodrat och nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela