Malin Åkerström

hejhej

Publicerad 2012-04-02 23:17:26 i Allmänt,

Allt känns fortfarande kaos i mitt huvud efter olyckan men när jag rider så försvinner allt och jag känner mig normal igen!

Har varit och tagit han om Superman eller Ron som han också kallas. Han ska få några dagars vila så han också återhämtar sig ordentligt!

På söderby red jag ut på Topanga. Hon var en diva i början men sen hur fin som helst! bästaaaa <3

jobbade Carlando inne. Han var lite trött efter gårdagens arbete, red klockan på honom då så det blev en del galopparbete. Red därför lite mer i trav idag och han kan ju vara för underbar den hästen! Man får en så bra känsla.

red Tiger inne med massa tempoväxlingar. Han är som ett lyckopiller man blir riktigt glad av. Han var nog dagens bästa också :)

Sen red jag Bananen. Körde igenom en repetition på det mesta hon kan för imorgon kommer en spekulant! Hon var i alla fall väldigt fin. Det är roligt att rida henne nu, fina nanis <3

Har gått med Wickan 2 gånger också och pysslat med henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela