Malin Åkerström

gårdagen

Publicerad 2012-04-30 11:36:29 i Allmänt,

hoppade 130 på Ron i laget. Banan var den svåraste jag någonsin ridit, folk var väldigt upprörda och det var bara tre ryttare med sina 150 hästar som var felfria.Ron var hemsk på framridningen och gick knappt att svänga så Maria sa att hon var imponerad ifall jag klarade ettan och tvåan. Anna som red före mig i laget utgick så kände ingen press i alla fall och tänkte också utgå om det inte kändes bra. Men Ronni och jag krigade oss runt banan med ett litet pet, han är KUNG!!!! Världens grymmaste häst :D

När vi kom hem fick Oscar och Fisken varsitt trimpass på utebanan. O var riktigt fin och F fin i vänster men hemsk i höger!

Topanga gick i skritten med Wicky också :)

Nu ska jag och pappa åka till Vallentuna och fixa lite saker bland annat ett nytt bankkort till mig för mitt är borta :/

sen stallet :D


Du är så fin bästa Ronni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela