Malin Åkerström

från arg till överlycklig till ledsen på samma dag!

Publicerad 2012-04-22 00:38:23 i Allmänt,

dagen började med att jag var arg på Ron som inte ville gå in från hagen. Det tog 45 min innan jag fick tag på honom...

lite sena till tävlingen blev vi men så som han hoppade är han förlåten!

120: 4 fel, en riktigt bra runda var det med bra flyt och lagom snäva svängar. Dock fick han hostattack i en sväng så tappar galoppen och river hindret men supernöjd ändå!

130: 0+0 fel och 140 KVALAD!!!!!! HAN ÄR GRYM; OTROLIG, BÄST, FANTASTISK och UNDERBAR! gud så han hoppade, jag höll på att flyga av en gång men annars så hängde jag med. :D

på kvällen kom det en hel del tråkuga besked från olika håll vilket har gjort mig riktigt ledsen och besviken...men red i alla fall min fina Wicky vilket gjorde mig lite gladare! Topanga fick bara skritta idag.

nu ska jag hämta mamma och pappa som är på fest och försöka glädjas åt fina Ron!


du är en på miljonen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela