Malin Åkerström

Bästa Maggan

Publicerad 2012-04-17 23:16:54 i Allmänt,

Var med på Wickan på framridningen i första gruppen idag. Det var en del skrittjobb och mycket lösgörande vilket passade väldigt bra! Tycker att hon skötte sig bra och gjorde det hon skulle även om det var i en och annan för hög växel. Men lycklig är bara förnamnet på vad jag är uppe på hennes rygg :')

Sen blev det Maggan som fick hoppa. Hon skötte sig riktigt bra gjorde två små saker bara. Ibland känner jag dock att hon kan börja och då trycker jag till henne vilket leder till att hon blir lite för pigg och springig. Men hellre att hon är det än dum i alla fall. Riktigt nöjd med henne!

Känner mig riktigt glad efter att ha ridit dessa två prinsessor! Gladare än på länge :D

Ron är först på filmen från i söndags och ja jag vet att han hoppar mig en del ur sadeln på ett språng men orkade inte klippa och fixa! Maggan är lite dum vilket jag inte heller orkade ta bort för så bra skills har jag inte men bortse från det, hästarna är fantastiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela