Malin Åkerström

Världens finaste ängel

Publicerad 2011-09-28 23:24:43 i Allmänt,

Varje dag tänker jag på vad som hände dig och jag tycker att det är helt fruktansvärt, varje dag tänker jag på hur mycket jag älskar och saknar dig och varje dag tänker jag på våra fantastiska år tillsammans. Det finns bara en sak jag ångrar under den tiden jag fick ha dig och det är att jag inte fick säja hejdå, jag fick inte för en sista gång säga att jag älskar dig mest i världen eller tacka dig för allt. Jag fick inte hjälpa dig igenom den smärta du hade när du skadade dig så illa. Du är världens bästa och det kommer du alltid att vara för mig. Jag saknar dig oerhört och skulle göra vad som helst för att få dig tillbaka...


Så länge jag andas kommer du finnas med mig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela