Malin Åkerström

TPL

Publicerad 2011-09-19 21:49:52 i Allmänt,

denna dag önskar jag att man bara kan dra ett streck över sudda ut eller bara helt enkelt klippa bort den. Ända sen jag gick upp imorse har ALLT varit ett helvete ingenting har fungerat som det ska och min familj hatar mig, i sådana här situationer finns det bara två stycken som kan få mig på bättre humör, Min älskade Candy som är på tok för långt bort från mig och min älskade mormor som är i Frankrike i en månad. Hur jag ska klara mig denna månad vet jag inte och jag tvivlar starkt på att jag kommer göra det.

Dagens bästa var i alla fall Wicky, under tiden jag red henne var allt bra men sen gick det utför igen...


jag är sämst har alltid varit och kommer alltid att vara.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-19 22:49:35

Nej... Du är bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela