Malin Åkerström

Tävlingsdebuten avklarad :D

Publicerad 2011-09-25 21:39:05 i Allmänt,

För första gången fick jag idag rida in på banan och höra mitt och Wickys namn tillsammans = underbart!

Hade som sagt inte så höga förväntningar och speciellt inte efter framhoppningen där hon var mer vild än tam. Men inne på banan började hon koncentrera sig bättre men var fortfarande riktigt taggad. På första hindret får jag en väldigt bra distans men det tyckte inte Wicky för hon hoppade av ett helt språng för tidigt som jag inte alls var med på så den rev vi. Men resten av banan var helt klockren, Jag hittade flytet och hade en bra känsla och hästen hoppade högt och spänstigt även fast det gick i någon för hög växel. Slutade alltså på 4 fel men jag är galet nöjd med lilla prinsessan det var en härlig känsla att tävla henne fina bästa Wicky :D <3


Du har redan fastnat djupt i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela