Malin Åkerström

Sweet As Candy <3

Publicerad 2011-09-05 22:11:14 i Allmänt,

Nu när jag fått Wicky har jag lovat mig själv att försöka gå vidare! Det är inte att svika Candy att älska en annan häst. Jag saknar henne fruktansvärt mycket och nästan varje dag får jag någon form av ångest av saknad. Men nu är livet som det är och jag måste försöka göra det bästa jag kan för Candys skull! Allting jag gör, gör jag för henne. Hon finns verkligen med mig i varje steg jag tar. Det är svårt och det är jobbigt utan henne men jag kämpar ändå. Hon ger mig styrkan trots att hon inte finns på riktigt, men hon finns inom mig. Där lever hon vidare och hon kommer alltid att ligga mig närmast om hjärtat! Jag älskar henne mer än någon någonsin kommer kunna förstå och om det nu måste vara såhär så kan jag säga att jag är stolt över att äga den finaste ängeln!


föralltid inom mig, jag älskar dig bästavän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela