Malin Åkerström

mina prinsessor

Publicerad 2011-09-16 21:43:27 i Allmänt,

Idag blev bara mina egna prinsessor ridna. Hade insläppet och fixade all mockning och så innan jag red ut på en galen Wicky. Trots att hon är som hon är kan man inget annat än att le, jag älskar min lilla häst precis som hon är! Topanga skrittades och joggades ute och kändes pigg och fin. Nu står hon nog och mumsar hö nybadad och fin för imorgon drar vi till Värmdö och tävlar :D jag är galet taggad och hoppas pärlan är det med :D

Magnifique fick en välförtjänt vilodag eftersom hon reds 4 dagar, vilade en, reds en och nu vilade hon idag för jag tror hon behövde det. Bananen vilar ju varannan dag :)


värmdö förra året, älskade Toppi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela