Malin Åkerström

Lördag

Publicerad 2011-09-24 22:14:05 i Allmänt,

Mådde betydligt bättre imorse så jag chillade lite för att typ bli ännu mer frisk innan jag åkte till stallet :D Jobbade Topanga med massa bommar och lite studs och hon tyckte att det var galet roligt och var riktigt fin dock lite olydig tillbaka men hellre så än tvärtom, Bäst i världen är hon <3 Sen red jag ut den vanliga rundan på Bananen och det går bara bättre och bättre för varje gång. Det enda problemet är att lämna stallet och rida ner till ängen men väl där nere gör hon sitt jobb! Sist ut var Wicky som trimmades i ridhuset med massa galoppjobb. Hon hade en hel del energi att göra av med men jag är väldigt nöjd med henne hon är så fin prinsessan <3

Nu mår jag betydligt sämre igen så nu ska jag sova och tagga till imorgon för då blir det tävlingsdebut med Wicky :D är galet taggad fast har inga höga förväntningar det får gå som det går men nu när hon sprungit av sig massa energi borde hon vara ganska lydig imorgon :D


jag är så glad över att ha dig du lyser upp mina dagar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela