Malin Åkerström

Jag har världens finaste hästar!

Publicerad 2011-09-18 01:42:55 i Allmänt,

Tävlade som sagt med Topanga idag :) vi hade lite stolpe ut idag och rev första hindret i omhoppningen i båda klasserna men det får jag helt ta på mig själv för jag gjorde lite för stora missar. Känslan var okej den var bättre i märsta men jag litade på min prinsessa i alla fall. Supernöjd med min bästa tjej och ganska missnöjd med mig. Topanga är nog världens mest underbara varelse, KÄRLEK TILL HENNE <3

Red lite andra hästar när jag kom hem.

red ut på Magnifique som var hur fin som helst :D

red ut på en duktig banan!

Red inne med bommar och småhinder på världens finaste Wicky. Använda mig av alla tips jag fått av Birre och shiiiiiit vad hon var fin :D

Det är lycka när alla 4 hästarna går så sjukt bra på samma dag det gör mig verkligen överlycklig!


om du skulle vara här en dag som denna skulle mitt liv vara perfekt.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela