Malin Åkerström

Igår

Publicerad 2011-09-07 10:15:15 i Allmänt,

Internet fungerade inte hemma igår för någon jävla ledning hade gått sönder!

Men vi slutade tidigare igår så hann mocka och fixa innan träningen!

Det var en mycket bra träning för mig och Topanga, vi jobbade med vägarna före och efter hindren, lite styrketräning och hoppade en väldigt teknisk bana där det krävs en bra rytm och ett bra flyt för att den ska bli bra. Jag hittade samma ridning till en början som jag hittade i helgen och Topanga hoppade super. Men när vi höjde upp banan tappade jag flytet och slutade lita på henne! Hatar det för jag har ingen anledning till att inte lita på henne! Men hon tog sakerna i sin egna hovar och hoppade super i alla fall! STJÄRNAN :D Hon är så jävla fin min älskade häst! Några träningar till och vi är tillbaka i samma form som innan skadan :)

Magnifique vilade faktiskt för jag kom på att hon var riden 2 dagar i rad och hon rids bara 2 dagar i rad max 3. Nu när hon vuxit så mycket blir hon så trött i kroppen annars.


I love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela