Malin Åkerström

Igåååår

Publicerad 2011-09-13 09:49:50 i Allmänt,

Vi fick inget internet igår heller :/ Men det gjorde inte så mycket för jag kom ämdå hem väldigt sent från stallet! Jag red markarbete på Topanga och hade en liten studs serie ochupphöjda travbommar framme som jag även skrittade en del över och hon var så jävla fin :D Det kändes verkligen super och Topanga var precis som jag vill ha henne! Ett sådant bra ridpass gör ju dagen så mycket bättre!

Jag red ut lite halvlugnt på Wicky. Hon var väldigt lugn i traven och i början av galoppen men sen ville hon springa gullehästen!

Trimmade Magnifique i lilla ridhuset för jag kände för att rida själv och hon var lite bitchig i början, tror hon börjat bli lite trotsig nu när hon blivit mycket starkare. Men efter ett tags arbete blev hon väldigt fin. Hon är så bärig i galoppen nu och känns rätt ridbar!


I miss it..... </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela