Malin Åkerström

Hemma

Publicerad 2011-09-27 15:47:14 i Allmänt,

har suttit hemma hela dagen och pluggat. Inte får jag åka till stallet heller :( så är livet när man har luftvägsinfektion. Mamma är och rider Topanga just precis nu, Wicky och bebishästarna vilar. Målet är att jag ska kunna tävla i helgen så jag ska inte rida så mycket i veckan, unghästarna får en veckas vila och mamma hjälper mig med Topanga så rider jag förhoppningsvis Wicky imorgon och resten av veckan :)

Idag var det hoppträning och grejer! Topanga som inte hoppat på 3 veckor skulle hoppa och jag har så bra känsla i markarbetet så jag var galet taggad :(

dags att återgå till pluggandet, har insett att vi nu har en hel del att göra, första provet i 3an är på torsdag och jag måste lyckas bra!


haha man kan till och med se att hon hoppar fort ;) bästa Wicky <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela