Malin Åkerström

En bra dag!

Publicerad 2011-09-01 23:33:13 i Allmänt,

Var som vanligt i skolan idag men största delen av tiden spenderades hemma hos Bell för att vi ska spela in en film!

Sen blev det stallet också som vanligt. Mamma red Topanga som var hur fin som helst, min prinsessa <3 Jag red ut på Magnifique och lät henne galoppera ordentligt för hon hade så sjukt mycket överskottsenergi och avslutade med att trava av henne rätt länge för att få henne lugn och avslappnad, fin bebis <3

Nu har jag precis skjutsat hem Marcus till sig och ska snart duscha och sova!

Idag hände även en väldigt bra sak en sak som kommer förändra mitt liv på ett bra sätt! :D

Imorgon kommer det bli en rätt tuff dag för min del. Jag kan gissa på en del tårar men vid det här laget är jag van vid det! Något jag aldrig kommer vänja mig vid är dock att leva utan min älskling <3 Jag saknar henne så mycket så jag vet inte hur jag ska få fram det i ord för det finns inga ord som kan beskriva min saknad eller kärlek till världens finaste ponny <3



Tack fina prinsen för att du ställer upp du har gjort ett bra jobb med att fylla det syndliga tomrummet i Candys box <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela