Malin Åkerström

Du är en på miljonen

Publicerad 2011-09-20 22:11:20 i Allmänt,

Mitt liv är upp och ner, till och från, bra och dåligt det går från dag till dag, men en dag som denna gör mig så glad och dessa dagar gör så att jag tar mig igenom alla mörka. Jag vet att allt detta beror på en ponny en ponny av miljoner andra. Men denna ponny var en på miljonen för mig det var hon och ingen annan. Hon lyste upp min dag varje dag 7 dagar i veckan 365 dagar om året. Nu lyser hon inom mig i mitt hjärta och där kommer hon finnas föralltid. Alla dagar som är dåliga beror på att jag behöver se henne, känna att hon finns på riktigt. Men när jag tänker på henne tänker jag på henne som om hon finns för hon lever vidare i mitt minne och mitt hjärta. Det är när jag inte förstår det som livet får sina tuffa stunder. Jag visste redan från dag ett att denna ponny var unik men jag visste inte att hon från en annan del av världen där man inte kan se henne ändå kan lysa upp mina dagar. Hon är och kommer alltid vara mitt allt och min finaste Candy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela