Malin Åkerström

Det här är mitt liv

Publicerad 2011-09-18 21:46:54 i Allmänt,

För att vara söndag blev denna dag riktigt bra!

Skrittade ut på Wicky men min käre vän planeten. Vi skrittade ner till ängen och sen skogen hem och klättra i ett par backar. Wicky jobbade på riktigt fint, typ ganska sjukt att man kan vara galet nöjd över ett skrittpass men det är jag och egentligen är det inte så konstigt inte när man rider Wicky i alla fall på hennes rygg har jag ett ständigt leende på läpparna!

Trimmade dressyr på Oscar och ha var mycket bättre än förra veckan!

Magnifique fick sig ett pass i ridhuset med 2 bommar på ena långsidan där jag tränade på att rida på olika galoppsprång. Innan sommaren kunde hon  bara gå på samma antal språng men nu kunde hon gå på allt mellan 6 och 10 språng, superfin bebis!

Nu väntar träningsdagboken på att bli uppdaterad om alla ridpass från helgen!


Du var min kung en gång för snart 5 år sedan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela