Malin Åkerström

Äntligen!

Publicerad 2011-09-28 23:10:44 i Allmänt,

Nu har jag äntligen ridit! Kändes som typ flera veckor sen jag red fast det faktiskt bara har varit 2 dagar. Dressyrträningen med Wicky gick super! Hon var megadundersuperpigg men fick massa bra tips och hjälp som vanligt för Birre så vi fick ordning på det hela. Hon tyckte att det var stor skillnad från förra gången vilket alltid är roligt att höra. Både Wicky och jag var trötta efter så en bra träning :) Hon är så underbar min lilla häst, i mina ögon är hon helt perfekt <3

Skulle inte rida Topanga egentligen men det gjorde jag ändå. Tänkte rida fram nere på ängen och sen hoppa ett par språng i ridhuset eftersom jag missade träningen igår. Men när jag kom ner till ängen hände en liten älgincident så det blev ridhuset! Hade en bra känsla och Toppi hoppade gryymt. Höjde upp ett par språng för första gången sen gotland och trots att jag inte litade på henne hoppade hon hur bra som helst! älskade häst vad bäst du är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela