Malin Åkerström

Äntligen internet!

Publicerad 2011-09-14 21:32:52 i Allmänt,

Dressyrträningen gick så himla bra :D Birre är galet bra och hon har alltid hjälpt mig en massa på hennes träningar! Efter bara ett par varv i skritt visste hon vad jag och Wicky skulle jobba med. Sen så förstår hon att Wicky inte är en dressyrhäst och aldrig kommer bli vilket inte många dressyrtränare förstår. Jag rider för henne för att det alltid går hur bra som helst och för att få tips och hjälp hur jag ska jobba hästarna på marken. Jag fick jobba en massa med sätet och lite så och det var lätt den bästa gången jag ridit Wicky på marken! Hon var fantastiskt fin min fina häst <3 Birre gillade henne och hennes energi och tyckte att det var helt rätt häst för mig. Vilket jag verkligen tycker att det är! hon är så personlig och så bäst <3


you are a star <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela