Malin Åkerström

<3

Publicerad 2011-09-02 21:54:00 i Allmänt,

idag var sista gången jag fixade i Candys box :( även om det har varit prinsen som stått där så har jag fått mocka och det vanliga som jag i nästan 5 år gjort. Men nu står det en annan häst där och det känns så fel! Jag har aldrig fattat att man kan sakna någon så mycket som jag saknar världens bästa Sweet As Candy <3

Allt är så sjukt hur fan kunde det hända? varför hon? varför kunde man inte rädda henne? varför fick jag inte ta ett farväl? varför måste jag leva utan henne? vad gjorde jag för fel? Allt är en mardröm och jag vill inte!!!

Orden mamma sa ekar om och om i huvudet på mig "Nu finns hon inte längre" det är enkla ord men ändå så svåra att förstå! Ändå fick jag panik och det kändes som om jag inte kunde andas för världen stannade upp och den verkar aldrig låta mig gå vidare.


En av alla miljoner saker du lärde mig var vad kärlek innebar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela