Malin Åkerström

TÄÄÄVLING :D

Publicerad 2011-10-16 22:12:57 i Allmänt,

Topanga!

1m: 0+0 fel och vann! Känslan var sådär måste jag säga, men denna klass gick hon endast för att hon fick så ont i hovarna sist! Kändes knappt som att hon hoppade men runt kom vi felfritt och i omhoppningen svängde jag snävt utan att rida speciellt fort men de räckte till vinst, Grymma häst <3

1,10m: 0+0 fel och 4a! Känslan var grym, hästen var grym och rundan var grym. Hittade flytet och fick en bra rytm rundan igenom. Ville inte förstöra det i omhoppningen så svängde bara men behöll samma tempo och svängarna blev riktigt bra och det räckte till en fin fjärdeplats! Jag ÄLSKAR min häst <3

Wicky!

1,10m: 4 fel! Hon var galet taggad men så sjukt fin. Det gick fort och det var svårt att hinna svänga på hindren men blev klar i tid överallt och hon hoppade så sjukt bra! När jag skulle rida på kombinationen trodde hon att hon skulle hoppa 2an baklänges så hon fattade inte att hon skulle hoppa kombinationen så när hon kom på det låg hon i ett omöjligt läge men eftersom hon är en fighter och världens bästa hoppar hon ändå men river. Annars var rundan rätt klockren, efter mål ville hon dock hoppa mer så hon klippte ett till hinder i bara farten, hon är speciell min fina Wicky <3


Du kan det där med att samla priser min stjärna <3

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2011-10-16 22:25:41

Fina ni! duktiga människa, jag vill oxå va bra :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela