Malin Åkerström

Som ett barn på julafton!

Publicerad 2011-10-25 21:53:43 i Allmänt,

japp så som rubriken säger känner jag mig just nu efter en lyckad träning :D

Jag har faktiskt världens bästa och finaste häst! Hon hoppade allt väldigt fint och var väldigt lydig. Avslutade med en bana som hade rätt svåra svängar och linjer på 120/130 och trots att jag inte litar på henne som jag har gjort så hoppar hon helt fantastiskt, hon löser alla svårigheter utan att ens snudda vid bommarna. Hon gör verkligen allt så enkelt, ett hjärta av guld är vad hon har min prinsessa <3 Någon till sådan här träning och allt kommer vara som vanligt igen :D

Fick ett bra tips om hur jag ska göra på söndag för att tänka på annat än känslan, jag har ju lite fastnat i tankarna på ifall jag litar på henne eller inte men nu ska vi köra över dessa tankar och göra vårat bästa :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela