Malin Åkerström

Seg torsdag men fina hästar!

Publicerad 2011-10-20 21:34:44 i Allmänt,

Dagen har som rubriken säger varit riktigt seg! Gått sjukt långsamt och jag mår inte riktigt så bra som jag vill. Men har ridit 4 fina hästar,

Wicky: red nere på ängen, helvild men fick igenom det ändå, söta häst jag liksom skrattar så jag dör när hon får sina ryck och bara vill galoppera. Men när hon är fin är hon U N D E R B A R <3. Hon får mig riktigt lycklig min Wicky!

Bananen: red nere på ängen, väldigt pigg idag! gjorde lite övergångar och galopperade mer än vanligt för att galopp behöver hon träna på!

Jody: trimmade i ridhuset med övergångar i mängder och han var superfin!

Maggan: även hon i ridhuset, jobbade med lite bommar och att få bort ryckningarna med huvudet i traven och hon var hur fin som helst!


mamma red prinsessan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela