Malin Åkerström

Ridit lite :)

Publicerad 2011-10-19 21:35:22 i Allmänt,

idag höll jag tempot uppe i stallet, hann mocka och fixa innan insläppet vilket var skönt! Tog sen in alla 34 hästarna och fodrade, Sen spolade jag benen på mina superstars.

Red sen oscar, Hann är sjukt svår och det krävs mycket jobb för att få igenom det men efter typ 1000 halter och övergångar och massa tempoväxlingar blev han riktigt fin :)

Efter honom red jag ut på min älskade Topanga! Hon var så himla fin redan i skritten :D jobbade med att flytta henne för skänkeln en hel del och att galoppera henne spikrak utan att hon byter galopp fram och tillbaka, hon var verkligen hur fin som helst bästa bästa Toppi :') <3

sist ut var Maggan, skrittade ut en sväng och joggade igenom henne i lilla ridhuset. Hon var lite jobbig i traven för hon höll på att slå med huvudet men i galoppen var hon superfin och i traven efter galoppen slog hon ingenting, fin bebis <3


maggan i måndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela