Malin Åkerström

Resultat!

Publicerad 2011-10-30 22:59:06 i Allmänt,

Lite otur med mina hästar idag men jättebra rundor som gav mig och hästarna mycket! :)

Topanga hoppade helt fantastiskt i båda klasserna 4 fel i 110 och 8 fel i 120. Lite onödiga ner och lite dålig ridning men känslan fanns där och rundorna var bra! Hon var inte ens spänd i första klassen vilket hon annars typ alltid är, älskar verkligen denna häst hon är världens bästa <3

Wicky var GALEN har aldrig varit så pigg på tävling som idag! men gud vad kvick hon är i benen och vad grymt hon hoppar. Rev SISTA hindret i omhoppningen, lite surt men vad gör det när man har en så fin och fantastisk häst!?  Kärlek till henne <3

Ron hoppade sin första 120 felfritt och fick en placering också :D han överhoppade sig typ på alla hinder men jag lyckades hålla mig kvar! Är jättenöjd med honom, väldigt fin häst :)

Det är lycka att få sitta på dessa fina hästar! Jag älskar de så sjukt mycket! Mina prinsessor är de bästa jag har, de bästa jag vet och min kärlek till dem är obeskrivlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela