Malin Åkerström

Lite seg dag!

Publicerad 2011-10-26 21:42:23 i Allmänt,

Insläppet tog typ 100 år idag, hade ingen ork eller lust alls med att ta in alla hästar heller.. Mockningen gick också långsamt och jag sparade allt jobbigt till sist typ höpåsar, byta vatten, en box att mocka och lite så. Fett osmart för jag tycker bäst om att ha fixat allt innan jag rider!

Red ut på bananen och hon var helt okej, hade sina jobbiga stunder men även några riktigt bra stunder så det jämnade ut sig :)

Wicky red jag inne på och jobbade med serpentiner, skänkelvikningar och massa saker för att mjuka upp henne, hon ville dock helst bara galoppera jättefort men är väldigt nöjd med min fining :D <3

Maggan var väldigt mycket bättre idag också :D



Min första egna ponny, Red Wing även kallad Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela