Malin Åkerström

Lång men bra dag!

Publicerad 2011-10-29 21:06:48 i Allmänt,

Jobbade som sagt imorse och åt en grym puckofrukost efter de! Sen fixade jag all mockning och annat tråkigt. Sen fick Wicky och Topanga gå samma runda i skogen och även lite på ängen, Topanga var fin, joggade och galopperade lite, checkade att hon lyssnade för hjälperna vilket hon gjorde :D Wicky var mer vild än tam, skötte sig i skogen men ville inte skritta på ängen... hon är som hon är min fina häst :D

Maggan tänkte jag rida nere på ängen, jogga lite lätt och känna så hon fortfarande kändes frisk.. hon var crazy bockade av mig efter 5 min och tog ett stort galoppvarv utan mig innan hon drog hem.. avslutade med att jogga henne på ridbanan när jag fick fast på henne och då var hon faktiskt jättefin!

Hästarna står nu nytvättade med gosiga täcken och laddar tills imorgon :D sakerna är putsade och packade! jag älskar verkligen att puts, tvätta och fixa dagen innan tävling det hörr liksom till :)


fina bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela