Malin Åkerström

Dagen

Publicerad 2011-10-27 21:53:16 i Allmänt,

Skola som vanligt idag, fick sluta ett par timmar tidigare vilket aldrig sittrer fel :D Mamma hade en väldigt stressig dag också som vanligt så jag kände mig riktigt snäll som åkte och mockade i Eddies stall som hon annars gör på torsdagar, men jag betalt så jag klagar inte!

Åkte sen till mitt stall och gjorde ordning Topanga till mamma och skrittade och travade fram henne, de lilla jag red kändes hon fin och mamma sa att hon var super, min prinsessa <3

Red ut på Wicky med Matilda, anna och sötjojo. jag tycker hon skötte sig riktigt bra! hon var väldigt stark så lät henne galoppera en del och sen blev hon jättefin :D bästa <3

Red Jody i ridhuset och jobbade som vanligt med övergångar, han går verkligen från klarhet till klarhet och nu är han nästan ridbar! det märks att Lovisa jobbar bra med honom :)



fick bli en bild på mamma och hennes gamla häst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela