Malin Åkerström

80 dagar av saknad

Publicerad 2011-10-19 22:32:03 i Allmänt,

Jag saknar precis allt som har med dig att göra, även alla dina mindre bra dagar saknar jag, alla gånger du rymt ur boxen och jag fått jaga dig, alla försök att pussa din mule mot din vilja, alla strider vi tagit om klippmaskinen, alla gånger du är helknäpp och bara inte går att rida, alla gånger du sprungit över mig, alla gånger du bitit och sparkat mig. Allt detta har gjort dig mycket speciell och det har varit värt varenda dag för du var helt fantastisk och oavsett vad har du alltid gjort mig till världens lyckligaste tjej 7 dagar i veckan 365 dagar om året. Du är unik och jag älskar dig mest i världen föralltid <3 Du av någon förtjänade inte att råka ut för det här, du älskade livet och vi brann både du och jag för det vi gjorde. Men du förtjänade inte att behöva lida och så snabbt vi kunde befriade vi dig från dina smärtor. Men du är så saknad bästa Sweet As Candy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela