Malin Åkerström

2 månader av sorg

Publicerad 2011-10-01 20:55:23 i Allmänt,

Idag är det 2 månader sen du lämnade jorden. Att jag sitter här helt levande utan dig är otroligt. Jag trodde aldrig att jag skulle klara mig såhär länge. Men jag har nu insett att du stöttar mig och finns hos mig även om ingen kan se dig. För jag ser dig och jag känner dig i mitt hjärta. Men jag saknar dig, gud så jag saknar dig! Allt var så bra när du var här. Det som hände går inte in i mitt huvud det är för hemskt för att jag ska kunna förstå det. Men trots det så ångrar jag inte en dag med dig, du var en på miljonen och du var och kommer alltid vara min, då nu och föralltid - jag ÄLSKAR dig <3


Världens finaste och bästa ponny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela