Malin Åkerström

Varför har inte varje dygn fler timmar?

Publicerad 2011-11-06 21:26:13 i Allmänt,

Hann rida en fin banan innan insläppet idag, efter red jag markarbetsträning på Wicky för Maria! I början gick det sådär wicky var vild och det är svårt att förstå hur hon är så det tog ett tag innan Maria kom på en bra givande övning för oss. Vi jobbade med bommar på en s linje och efter en timme lyckades jag en gång galoppera över bommarna i samma takt, dock med lite galoppombyten här och var men hon ökade inget ;) har fått massa bra tips och nya övningar vilket var super :D hon är speciell min älskade wicky <3

Jody och Oscar har jag trimmat på och Oscar hade en något sämre dag medan Jody hade en bättre!

Topanga har jag bara gosat och ryktat på för mamma red.

Nu har jag precis skrittat klart Maggan och ska åka hem och ätaaaaa hungrig som jag är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela