Malin Åkerström

Usch en halvtråkig dag!

Publicerad 2011-11-23 22:29:52 i Allmänt,

I skolan jobbade vi med våra företag typ hela dagen och usch och fy! Smyx uf hade ingen bra dag idag :(

Aja hem och byta om snabbt för att hinna till insläppet i stallet, de flesta hästarna var dryga och en del ville inte komma in..

Sen red jag i alla fall Oscar som börjar bli riktigt fin, vilket är kul.

Sen dressyrträning för bästa Birre på Wicky! I början var Wicky väldigt fin och jag fick mycket beröm över hur jag jobbat henne sen sist vilket verkligen gör mig lycklig. Sen ett tag på mitten kom alla mina och Wickys problem fram men det var bara bra  för då fick Birre se det och sen tränade vi en massa på hur jag ska jobba henne för att undvika problemen och på slutet blev hon jättefin :D Bästa Wickan <3 Birre förstår verkligen Wicky nu vilket gör att hon kan hjälpa mig otroligt bra!

Sen mockade jag och fixade och lät bananen som jag också tänkt rida vila för jag hade ingen ork kvar. Men lillis kan förtjäna en extra dags vila nu när hon gått bra :)


<3 Wicky <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela